pemanasan, mamblog baliaak

Assalamualaikum wr.wb sanak2 sadonyo.

Hahaha, ternyata tak terasa blog ko lah berusia setahun, lewat lo lai. Maaf yo sodara2 fans berat blog manggalau.wordpress.com, blog ko sempat vakum karena miminnyo sedang ado kesibukan merajalela *tsah. Hahaha

Nah, setahun berlalu, banyak yang telah terjadi, kalo dicaritoan sadonyo, mungkin amuah sabuku *lebay stek*. Mulai dari wak  lah jadian dan kemudian putus dengan pshone, nampil dies di sabuga, ado kejadian waktu acara jalan-jalan angkatan ukm,  dapek jurusan, dan kini sdang hangat-hangatnya ospek. Nah, emang dari dulu, tipe2 pasif dan pendiam mode wak ko nyo paliang maleh kalo lah ikuik kaderisasi, biasalah anak pendiam, ado ndak ado inyo samo se rasonyo. Sarok2 kuaci2, kulik2 pensi, sampureh2 karambia. Hahaha *sadiah manangih darah ngais ngais tanah*.

Kini dalam proses pembuatan blog ko, wak sedang dikampung halaman, pariaman tercinta, pariaman babahayo yeah. Seperti tahun2 sebelumnya, awkward jo keluarga, ujuang2nyo binguang dan gabut. Hoalah.

Nah, wak sanang bana lho pembaca sekalian. Ternyata blog wak lah lumayan cetar membahana. Bagi yang baru membaca blog ko, sangat disarankan baco dari post pertama yo. Makluman se kalo agak alay jo lebay sketek, maklumlah yaa maba maba galau. Hahaha

Oiyo, ngomong2 soal putuih,wak putuih karena membaca twitter dengan gerakan #udahPutusinAja. Bagi kawan2 jo sanak2 yang nio dapek hidayah, disarankan membaca buku ko, ndak ka rugi n ndak ka nyasa. Bagi yang nio minjam silahkan hubungi se wak kali yo. Sip sip (y)

Nah, wak nio sedikit carito sanaak. Setahun sudah wak jalani kuliah. N kini wak rasonyo lah jauaah berubah. Pas kuliah ko, taraso lah, hiduik mandiri yang sesungguhnya. Sadoalah awak punyo parasaian surang2, ado yang galau, tu maupdate status ndak jaleh, ado yang heboh dek akademik, ado yang kurang finansial, yaa banyak lah yaa. Kalo ingek kehidupan kampus, sepertinya itu kayak siklus. Pagi-antri mandi-kadang2 kalo lah tasasak tapaso indak mandi-ndak makan-tibo di kampus 2 minik dosen ka masuak-lalok dikelas-solat disalman (surang,  sendirian meratapi nasib di jalan menuju salman)-makan sketek (pake kuah banyak2)-kuliah baliak-lalok baliak-unit sampe tangah malam-buek tugas-lalok 3 jam. Kebanyakan urang mode ko juo sih siklus nyo , ndak awak surang. Hahaha, sedih ya pemirsah. Ndak do waktu refreshing di jadwalnyo do, tapi kecek mama diahdiah (“jadian lah waktu solat sebagai waktu refreshing dan curhat apo yang nio wak curhatkan, jauah lebih aman, lebih terpercaya, dan lebih tenang mah.” *aseek)

Kato urang, nantik kehidupan wak di Labtek limo, tempat yang akan jadi pertumpahan darah wak sampai disabuga nanti, akan jauah lebih dahsyat cetarr membahana. Yo, ndak baa do uni2, uda2, kawan2, ko lah resiko dan tanggung jawab, dianggap sebagai tantangan se, jadi pengalaman.

Kesan wak selama di TPB sampai kini, masih sendirian di kuliah. Kesan kawan2 jurusan ka wak : diah itu pendiam sangaaik. Ndak baa sih sanak, kan bisa jaga image gitu. Tapi ya, semakin malu jadinyo ngecek dimuko umum. Apolai pas ospek , disorakan tu “jangan cari aman, keluaar dari zona aman kalian”. Biasonyo urang2 mode wak ko lah yang jadi sasaran.

Kalo dipikia2, lingkungan tu ndak sa ideal yang wak pikian sanak. Kebanyakan urang punyo masalah masing2, parasaian surang2. Kadang wak berpikir “awak ko lah urang paliang menderita di dunia”. Wak mengeluh habis-habisan. Tapi awak pasti ndak tau, kawan wak tu pun punyo masalah mode wak pulo. Awak ditekan dengan berbagai masalah yang menuntut wak untuk mencari jalan keluar ditengah permasalahan wak tu, dan saat itu wak mulai berpikir dewasa. Bagi sebagian urang yang masih alun bergerak, kebanyakan akan mengeluh. Tapi, memang ndak mnyelesaian masalah do kawan2. Solusinyo ciek nyo, cerita pada Allah swt, betapa wak minta solusi, dan meminta kekuatan dan kelapangan dalam menghadapi sado masalah ko. Sabananyo sadonyo bisa diselesaikan dengan jiwa yang tenang, jan panik, jan panik,sekali lai jan panik. Disuruah tagak dilua dek talaik jan panik. Dapek nilai E pas uts jan panik. Nilai tugas ancua jan panik. Kebiasaan wak sih gitu, panik soman amak2 kehilangan dompetnya, hhahaha. Pikirkan solusinya kawan2, kalo solusi itu tidak bisa di “execute”, ya udah cari solusi lain. Kalo solusi lain juga gagal, ya udah. Jalan terakhir nya ya iklas. Iklasan se lah lai, jadian pengalaman n pelajaran. Kalo emang harus ngulang tahun depan, ya apa salahnya. Kalo emang harus dapek nilai sagiko, ya, berarti semester bisuak harus lebih baik dari iko. Ip harus naiak. Namun bukan berarti wak pasrah yo kawan2, evaluasi, dan lakukan evaluasi tu. Jan amuah pasrah se, lakukan yang terbaik sampai titik darah penghabisa lu, baru jalan terakhirnyo iklas. Jadilah mahasiswa yang solutif dan kreatif mencari solusi kawan2… *tsaah bapaham.

Memang, wak pribadi pun alun bisa setabah n saiklas itu dalam menjalani kehidupan ko. Namun sedikit banyak wak berusaha, dan wak mulai mengevaluasi diri, hari iko wak buek salah apo, seharusnya mode apo, bla bla dll. Kalo nio kehidupan berubah, yo evaluasi, dan jan lakukan kesalahan yang sama. Sesekali berdiari dan menulis apo yang lah wak lakukan sabulan ko, tu list apo hal yang harus wak ubah, ndak do salahnyo kaan 😀 penting tu kawan, hahaha. Ngiseng se sambia2 manuang2, bisalah yaa.

“tantang iduik ko nte, jan amuah awak yang dikalahan masalah, awak yang mengalahkan masalah, ndak awak yang ka dikalahan masalah do. “

“hanya butuah batanang, berpikir tenang, dan berdoa untuak bisa manyalasaian sadonyo”.

Nah, ciek lai ngomong2 soal putus. Sedikit bercerita tentang kehidupan asmara, hahaha. Ya, satu hal kawan2, jan takuik untuk mengambil keputusan “putus”. Dulu tu, sabananyo barek, ndak do yang mudah J apolai disaat2 masa ababil yang lagi galau2nya. Tapi, kalo wak tau itu salah, mengapa tetap bertahan disitu? Justru dek wak tau itu salah, wak harus baranti malakuannyo. Hal yang salah takkan pernah berakhir indah. Itu semua hanya akan menggelisahkan jiwa.

“wak tau itu salah, wak tau pacaran itu salah,tapi wak ndak bisa lo malapehnyo do ni… *manangih darah*galau tingkek dewa*”

Haa ko salah ko. Lah tau salah, tapi balakuan juo. Ndak ka ancak gai hasilnyo do diaaak. Nyasa beko ujuang2 nyo. Picayo lah ka uni haa (y).

Dulu tu, wak ndak tau kalo pacaran itu dilarang. Maklumlah ya, pengetahuan agama kurang sangaik. Tapi setelah wak tau pacaran itu dilarang agama, ndeh, merasa bersalah ndak karuan sanak. Solat, tiok solat takana wak jo kesalahan wak tu, percuma se wak minta ampun kalo akhirnya wak melakukan pacaran itu juga. Sia sia se rasonyo. Padahal wak jelas2 tau itu salah, tetap wak lakukan. Wak hanya butuh keberanian melakukan hal baik itu. Melakukan kebenaran.

Memang wak ndak manga-manga, tapi setan itu ada saat ado yang dua2an. Picayo laah. Konteks disiko ndak se ber2an ditampek yang langang, namun ditampek yang rami gitu juo. Setan tu ado. Ado. Ado. batambah doso wak beko diaak L. Agama melarang wak berdua2an gaje mode tu.

“wak ndak manga2 do uni, uni lebay mah :P”

Ahahaha, nio adiak ndak manga2, tetap se adiak suko samo suko. Ado setan yang bergejolak diantaro adiak2.

“tu baa ni? Ndak buliah wak suko ka urang do ni? Sadiah lai ko unii L”

Hahaha, suko buliah, wajar itu wajaar~. Uni ado lo suko2 ka urang mah, kan uni normal. Hahaha. Tapi dengan cara yang baik. Jan sampai raso suko tu melebihi cinta wak ka Allah swt, baa doa wak ka dikabulan ko, kalo cinta wak amuah terbagi lo ka sesama makhluk yang memang ndak berkuasa mengabulkan permohonan wak.  Ya kan? Hayo pikir2 lagi deh…

Wak ndak buliah terlalu mencintai sesuatu do sanak, apolai melebihi kecintaan wak ka Yang Menciptakan, Menghidupkan, dan Mematikan wak. Terlalu cinta pada sesuatu yang tidak kekal hanya akan membawa kekecewaan, soalnyo nyo ndak abadi, pasti hilang,yo kaaan.

Kalo suko, buliah, suko sketek se. datang ka urang tuo nyo saat waktunya tepat. Kecek twi twit di TL wak : “jadikan ia halal bagimu.. *tsaaaah”. Untuak padusi, jadilah muslimah yang baik, bia dipinang dek laki2 yang baik pulo. Intinyo, pantaskan kini diri wak dulu untuak pantas mendapatkan yang terbaik.

Sudah tu, cubo bayangan sanak, urang yang ndak pacaran. Hiduik nyo tanang enjoy, kok galau tapi galaunyo tu ndak akan segalau yang pacaran, ndak mbuek doso, pokoknyo tanang lah. Yang kadipikiaanyo kuliah se, UTS se, UAS se. ndak nambah bahan pikiran do kan.

“tapi wak semangat dek inyo ni”

Ndeeeh, kalo itu motivasi adiak, picayolah ka uni, beko motivasi adiak tu ndak kan bertahan lama. Sabanta se nyo, beko lah putuih lah ilang se tu maah. Ndak tetap, mudah ilang motivasi wak mah. *mimin lah marasoaan baaanaa T~T, pengalaman pribadi*

Ndak akan sa memotivasi : wak nio jadi iko, bia bisa membahagiakan urang tuo, bla bla bla. Wak suko iko, passion disiko, wak ingin berbuat sesuatu yang bermanfaat bagi urang banyak disiko. Ingin mbuek rumah untuak urang tuo, blabla.

Jadilah seperti berlian yang di etalase maha, jan jadi imitasi yang mudah didapekan urang dan diganti sesukanya. Urang yang ka mambali berlian di etalase maha, pasti bukan urang biaso yang ecek2 iseng mandapekannyo, pastinyo kerja keras, dan karenanyo kerja keras mandapekan berlian tu, pasti akan dijaga nyo banaa lebih dari nyo menjaga sekedar imitasi. Kalo imitasi yaa, beko nampak yang lain, nio yang lain, nan lamo tingga. Mudah batuka. Haa kan.

Untuak nan bujang2 iyo pulo, kalo nio mandapekan berlian, pantaskan diri untuak jadi urang yang bisa mambali berlian. Bercita2 punya wanita solehah ? pacaran bukan jalannyo kawan. Kalo nyo pacaran, pasti nyo ndak solehah tu mah. Untuak mandapekan wanita solehah, awak harus jadi pria soleh yang mampu mengimami nyo *aseek. Karena sesungguhnya hukum yang pasti berlaku :

“wanita yang baik, akan berjodoh dengan yang pria yang baik2 pula, dan begitu sebaliknya.”

Sebaik apakah awak? Sebaik itu pula jodoh awak. Percayaa laah. Nyo setara, balanced.

Hahaha, sekian lah dulu pemanasan ngeblog wak. Maaf yo kawan2, kalo ado kato2 yang secara tidak sengaja maupun disengaja menyinggung kawan2, intinya hanya mau mengingatkan dan mengajak sanak2 menuju kebaikan ^_^ *kan iko lo koo. Hahaha. Maaf yo kawan, kalo misalnyo banyak bacot. Kok ado yang salah , mohon diluruihkan. Kok ado yang masih “wak lun bisa lai uni, “ haa diah doakan semoga hatinyo cepat tergugah :’). Jan putus membaca blog ko, karena blog ko isinyo berbagai macam  hal yang ndak terduga. Aahaahaha.

Blog selanjutnya cooming soon, wak ka menceritakan kisah elle waktu ospek, hahaha. Salam untuak mimi yang kini lah jomblo dan salam untuak seseorang disana yang telah mengisi hati ini *aseeek. Hahaha

Recommended : twitter @udahPutusinAja, @felixsiauw

Ciek lai, yang hampia tenar @diahfauziah09 hahaha

Seep seep (y).

Wassalamualaikum wr.wb 😀

Advertisements